خـــ ــدایــا...!!...


وقتی چترمان خـــداست.....بگذار بــاران سرنوشت هرچه میخواهد ببارد....
by : x-themes

خـــ ــدایــا...!!

ســرده ایـن پـاییـن.....ازون بـالا تماشـا کـن!

اگــه میشـه فقـ‌ ـط گـ‌ـاهـ‌‌ ـی خـ‌ ـودت.....قـلب منـو "هــ‌ ـا" کن!

خـــ ‌ـــدایــا...!!

ســرده ایــن پـاییـن.....ببیــن دســتامـو مـی لــرزه!

دیگـ‌ ـه حـتـی همــه دنیــا....بـه ایـن دوری نمـی ارزه!

خــــ ــدایــا...!!

وقتــــ برگشــتن....یه کمــ بـا مـن مــ ــدارا کـن!

شنیــــدم گـ ــرمــه آغـ ــوشـت.....اگـه میشـه منــ ـم جـا کـن!
 

 



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت20:59---8 اسفند 1391
واقعا که وبلاگت عالییییییییییه

تنها
ساعت20:59---8 اسفند 1391
واقعا که وبلاگت عالییییییییییه

مجتبی
ساعت0:20---1 اسفند 1391
خاطراتت صف کشیده اند !







یکی پس از دیگری …







حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !







و من …







فرار می کنم







از فکر کردن به تو







مثل رد کردن آهنگی که …







خیلی دوستش دارم خیلی !


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت1:59---23 بهمن 1391
آجی آپت عالی بود
نفسی نیستی.نمیخوای به منم سر بزنی؟؟


عاشقانه
ساعت23:07---18 بهمن 1391


در سايه مهرباني تو
برپا شده اين جواني من
باشد به فداي يك نگاهت
عمر من و زندگاني من

شلام ممنون بهم سی زدی
دوشت دایم آبجی
بازم بهم سی بزن


mohammad
ساعت18:39---18 بهمن 1391
خوشحالم که خوشت اومده
ممنون


mohammad
ساعت15:38---18 بهمن 1391
آپـــــــــــــــــــــم بدو بیا!!
آهنگ جدید و بسیار زیبا و احساساتی به نام هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان
خیلی قشنگه حتما دانلود کن!


عاشق تنها
ساعت21:45---16 بهمن 1391
سلام دوست عزیزم ممونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی
بابت لینک کردنم ممنوم عزیزم


sosoye-eshgh
ساعت17:38---16 بهمن 1391
سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم به منم سربزنی....

sahar222
ساعت17:15---16 بهمن 1391
سلام عزیزم من ادرسم تغییر کر اگه میشه منوبااین ادرس لینک کن میسی گلم حتما بهم خبر بده ..

omid
ساعت23:39---14 بهمن 1391
Slm dost aziz.ye khabar jadidivasatun dashtam.man ye website jadid mesle weblogam albate ba emkanate bishtar be ounvane www.t1k_web.rzb.ir sakhtam.khosh hal misham ye sari bezanid :x

mohammad
ساعت17:04---14 بهمن 1391
بــــــرگـــــرد

و زمـــــان را غــــافـــــلـــگيـــــر کـــــــــن

مــــــن بـــا تـــک تـــک ثـــانــــيــــه هـــا شــــرط بــــســــتــه ام...


روزیتا
ساعت13:45---13 بهمن 1391
سلام عزیزم
بسی زیبا.
عزیزم به منم سربزن.دلم واسه ی نظراتت تنگ شده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
جمعه 13 بهمن 1387برچسب:, 10 |- بـــاراלּ -|

ϰ-†нêmê§